R2S - Research to Sale

V problematice Pitchingu se zaměříme na

Vyjádření ve formě příběhu

Ukážeme si, jaké zákonitosti příběh má. Proč příběh použít a  jakých chyb se při vyprávění příběhů musíme vyvarovat.  Dále se dozvíte, které části pitchingu je možné představit ve formě příběhu.

Ve skriptech je to podkapitola 2.3.3.

Jak jsem již psal minule, abyste se s teorií seznámili mnohem příjemněji, než jen studovat skripta, připravil jsem některé principy a pravidla ve formě videí.

Pro lepší pochopení této látky jsem připravil některé příběhy ve frmě digitálního příběhu.

Zaměřte se na pochopení souvislostí, abyste dokázali získané postřehy využít ve prospěch prezentace vaší firmy.

Název podkladu

  TEXT ke stažení  

  VIDEO ke stažení
Pitching ve formě příběhu (4:52 min)

Příklad příběhu o vývoji produktu (pitchingová prezentace ve formě příběhu) <-

Přihlášení

E-mail:
Heslo:
Registrace čtenáře



Copyright © 2017 ResearchToSale All rights reserved