1. Harmonogram úkolů
I) V období (7.4. - 13.4.) Průmysl (obor) přívětivý pro vstup Startupů.
po webináři zaměřeném na (SLOVO) a úhel pohledu (FRAME) dostanete za úkol:
II) V období (od 14.4. - 20.4.), Makrozměny na trhu umožňující vstup startupů technologické, psychografické, demografické, politické a regulační změny.
po webináři zaměřeném na grafické nástroje (schéma, graf) a příběh (STORY) dostanete za úkol:
III) V období (od 21.4. - 27.4.), Reálné potřeby na trhu, etnografický průzkum, internetová rešerše, pozorování.
po webináři zaměřeném na vizuální komunikační nástroje (OBRAZ) a na tvorbu své kredibility (SOCIÁLNÍ STATUS) :
IV) V období (od 28.4. - 4.5.), Uspokojování zákaznických potřeb (přání) řešení, strategická pozice (AVATAR), strategické plánování - co dělat a co nedělat.
kdy se na webináři naučíte vytvářet a stříhat VIDEO v části věnované pitchingu probereme VALUE PROPOSITION navrhovaných řešení:
V) V období (od 5.5. - 11.5.), Strategie pro stanovování ceny struktura nákladů a příjmů, cena.
kdy se na webináři seznámíte s 3D VIZUALIZACI a v rámci pitchingu JAK TO FUNGUJE
VI) V období (od 12.5. - 18.5.), Zjišťování reakce trhu (Launch learning, public voting).
kdy se na webináři naučíte jak se vytváří DIGITÁLNÍ PŘÍBĚH a kdy se vyplatí žádat a jak se žádá o FINANČNÍ PROSTŘEDKY investora:
VII) V období (od 19.5. - 25.5.), Úprava podnikatelského záměru, Modifikace ceny, Výběr finálního produktu/služby
kdy se na webináři seznámíte, jak taková pitchingová prezentace v celku vypadá (případně se seznámíte s zážitky a hodnocením lidí, kteří pitchingovou prezentaci absolvovali) a budete si postupně vytvářet Pitchingovou prezentaci sami(y):
Pokud se vám ve vyčleněné lhůtě nepodaří úkol splnit a mě odeslat, brána se pro tento typ úkolu uzavře a nezískáte žádné body. Samozřejmě předem nahlášená informace o epidemii, která postihla celou firmu, o požáru či potopě v sídle firmy apod. vám zajistí prodloužení lhůty.