R2S - Research to Sale

Vzdělávací modul Pithingové metody S.T.R.O.N.G. Orena Klaffa Vám vysvětlí proč je důležité si definovat FRAME (úhel pohledu), na kterém postavíte komunikaci k zákazníkovi. Zároveň z tohoto úhlu pohledu budete přesvědčovat potenciálního investora o potenciálu vaší firmy;

V I. týdnu se zaměříme na typy "FRAMŮ", jakou mají sílu, kdy a kde je použít.

Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.

Název podkladu

VIDEO ke

stažení

[FLV]

  VIDEO ke stažení

[WMV]

Úvod do problematiky FRAMŮ (2:58 min)
Druhy FRAMŮ (5:06 min)
Sémiologie FRAMŮ (8:58 min)

Přihlášení

E-mail:
Heslo:
Registrace čtenáře



Copyright © 2017 ResearchToSale All rights reserved